Один із символів видавництва «WOODCAT» — гарненький котик, створений у 2019 році Валерією Сєровою-Некрасовою та Костянтином Некрасовим. 

Я надихалася котом лісовим європейським (Felis silvestris), який додав характеру персонажа дикості. 
Цей концепт зберігся в порваному лівому вушку кота, а також у деяких хижих наліпках.

На перших ескізах кіт був лісовим розбишакою, я навмисно додавала багато гострих кутів у мальовці. Це художній засіб, який використовують,
щоб персонаж мав небезпечний вигляд. З шерсті стирчало гілля, а на шиї красувалися чиїсь ікла. 


Костянтин порадив звернути увагу на цих смішних котів з пласкою мордочкою, щоб зробити кота більш домашнім.
Ми прибрали гілля, пом'якшили кольори й округлили лінії. Це було правильне рішення. Такий кіт сподобався нам обом і став маскотом видавництва.

 



Часто чую, що нас називають «дерев'яний кіт». Дуже прикольно, мені подобається, це значно розширює початковий концепт.

Дійсно, дещо дерев'яне в кота є. Особливий акцент — фігурка-міпл*, яка висить на шиї.
Ми хотіли додати коту «настільності», показати, що він частина світу настільних ігор — і це нам вдалося.

*Міпл — дерев’яна фігурка у вигляді людини. Завдяки компанії «Hans im Gluck» та їхній грі «Carcassonne»
слово «міпл» широко використовується у сфері настільних ігор.

Емоції кота можна побачити у вигляді наліпок, які легко використовувати у месенджерах «Телеграм» і «Вайбер» чи додавати в рілс в «Інстаграм». Так, й у «Вайбері» теж, тому навіть ваша тітонька зможе надіслати наліпку з котиком.
Ці наліпки мають популярність серед фанів настільних ігор і створюють лампову атмосферу в чатиках. 

З часом у кота з'явилися фанати, ми випустили невеличкий тираж наліпок, які зникли із магазинів, не встигнувши й охолоти після друку.
Така швидкість поглинання контенту спонукала нас випустити більше наліпок, а також створити серію колекційних карт, які будуть траплятись
у коробочках із настільними іграми від «WOODCAT».
Ви зможете збирати картинки з котиком, що займається своїми котячими справами та подорожує сюжетами настільних ігор.

Кіт знімається в рекламі, розповідає новини видавництва, шукає співробітників і має ще безліч завдань. Його було офіційно призначено
директором видавництва «WOODCAT».