Кількість
|
Вартість
|
||
|
Доктор Хиба хоче захопити світ. Для цього він побудував машину часу й подорожує епохами, залишаючи усюди своїх клонів. Такі дії порушують усі природні закони і мають досить серйозні наслідки у вигляді розривів у просторочасі. Тому зупинити злого доктора спробують найкрутіші агенти часу. І ви станете одним із них. Збирайте артефакти, виконуйте місії, боріться з клонами та знищуйте плитки диверсій. Робіть усе для того, щоб перемогти. Кожна партія гри відрізнятиметься між собою, тому грати щоразу буде цікаво і непередбачувано.
Правила гри «Петля»
1. У центрі стола викладіть поле просторочасу, яке поєднує в собі 7 епох: Світанок часів, Середньовіччя, Промислову епоху, Ренесанс, Глобалізацію, Епоху роботів і Кінець часів. Додайте до них плитки диверсій, а посередині розмістіть машину часу.
2. Підготуйте штаб-квартиру доктора Хиби, карти, мішечок з клонами та все решта. Оберіть режим з умовами поточної гри і рівень складності.
3. Після усіх приготувань кожен гравець забирає собі одну карту агента, його фігурку та 6 артефактів. Фігурку потрібно виставити на відповідну епоху просторочасу, а 3 артефакти відкрити перед собою горілиць.
4. Учасники грають кооперативно, але свій хід здійснюють по черзі. І складається він з 5 основних фаз.
5. Гра завершується, коли буде виконано умови перемоги (заархівувати 4 плитки диверсій) чи поразки (якщо здійсниться одна з трьох ситуацій: утворення другого вихору в епосі, утворення четвертого вихору на полі, закінчення 3-го циклу без 4 зруйнованих плиток диверсії).
Фази ходу гравців
- Фаза доктора Хиби. У ній потрібно розмістити нових клонів на епохах просторочасу і додати нову карту артефактів. А далі ми відкриваємо одну карту доктора Хиби, яка вкаже епоху його подорожі. Направляємо в цю сторону кабіну машини часу, закидаємо у неї кубики розривів. На комірках епох, де вони викотилися, розміщуємо ці кубики. Увага! Якщо певна епоха має більше розривів, ніж комірок для кубиків, вона перетворюється на вихор. Тепер всі карти у ній негайно знищуються.
- Фаза дій. Тут гравцеві доступні 3 основні дії: переміститись в сусідню епоху, зіграти карту з руки, створити петлю. Їх можна виконувати в будь-якому порядку бажану кількість раз. А ще в цій фазі застосуйте унікальну здібність свого агента. Виконання гравцями дій-умов місій дозволяє пошкодити плитки диверсій.
- Фаза додавання карти в колоду. Заберіть за потреби одну з доступних карт артефактів у вашій епосі та покладіть поверх своєї колоди.
- Фаза архівації плитки диверсії. Якщо плитка диверсій у вашій епосі достатньо пошкоджена, її можна заархівувати. А всі агенти отримують за це винагороду у вигляді додаткової карти.
- Фаза кінця ходу. Переверніть плитку свого агента та скиньте всі карти з руки. Кожен гравець поповнює руку, щоб було 3 карти. А карти доктора Хиби потрібно перевести у новий цикл.
Для любителів жанру кооперативної гри пропонуємо також спробувати зіграти у «Пекельний острів», «Magic Maze» або ж «Бобот».
Вміст гри
- коробка 30×30×7 см;
- 1 книжка правил;
- 1 правила соло-режиму;
- 1 книжка з експлуатації;
- 1 поле просторочасу;
- 1 поле штаб-квартири;
- 1 машина доктора Хиби;
- 5 дерев'яних фігурок агентів;
- 100 карт (79 карт артефактів, 7 карт Хиби, 14 карт ультрамашини);
- 65 пластикових кубиків (30 червоних, 30 зелених, 5 синіх);
- 10 плиток диверсії;
- 3 плитки вихору;
- 8 великих плиток (5 агентів, 1 пам'ятка гравця, 2 плитки з режимами гри);
- 38 жетонів (28 клонів, 7 суперклонів, 3 центрифуги);
- 1 мішечок.