Доктор Хиба хоче захопити світ. Для цього він побудував машину часу й подорожує епохами, залишаючи усюди своїх клонів. Такі дії порушують усі природні закони і мають досить серйозні наслідки у вигляді розривів у просторочасі. Тому зупинити злого доктора спробують найкрутіші агенти часу. І ви станете одним із них. Збирайте артефакти, виконуйте місії, боріться з клонами та знищуйте плитки диверсій. Робіть усе для того, щоб перемогти. Кожна партія гри відрізнятиметься між собою, тому грати щоразу буде цікаво і непередбачувано.
Правила гри «Петля»
1. У центрі стола викладіть поле просторочасу, яке поєднує в собі 7 епох: Світанок часів, Середньовіччя, Промислову епоху, Ренесанс, Глобалізацію, Епоху роботів і Кінець часів. Додайте до них плитки диверсій, а посередині розмістіть машину часу.
2. Підготуйте штаб-квартиру доктора Хиби, карти, мішечок з клонами та все решта. Оберіть режим з умовами поточної гри і рівень складності.
3. Після усіх приготувань кожен гравець забирає собі одну карту агента, його фігурку та 6 артефактів. Фігурку потрібно виставити на відповідну епоху просторочасу, а 3 артефакти відкрити перед собою горілиць.
4. Учасники грають кооперативно, але свій хід здійснюють по черзі. І складається він з 5 основних фаз.
5. Гра завершується, коли буде виконано умови перемоги (заархівувати 4 плитки диверсій) чи поразки (якщо здійсниться одна з трьох ситуацій: утворення другого вихору в епосі, утворення четвертого вихору на полі, закінчення 3-го циклу без 4 зруйнованих плиток диверсії).
Фази ходу гравців
Фаза доктора Хиби. У ній потрібно розмістити нових клонів на епохах просторочасу і додати нову карту артефактів. А далі ми відкриваємо одну карту доктора Хиби, яка вкаже епоху його подорожі. Направляємо в цю сторону кабіну машини часу, закидаємо у неї кубики розривів. На комірках епох, де вони викотилися, розміщуємо ці кубики. Увага! Якщо певна епоха має більше розривів, ніж комірок для кубиків, вона перетворюється на вихор. Тепер всі карти у ній негайно знищуються.
Фаза дій. Тут гравцеві доступні 3 основні дії: переміститись в сусідню епоху, зіграти карту з руки, створити петлю. Їх можна виконувати в будь-якому порядку бажану кількість раз. А ще в цій фазі застосуйте унікальну здібність свого агента. Виконання гравцями дій-умов місій дозволяє пошкодити плитки диверсій.
Фаза додавання карти в колоду. Заберіть за потреби одну з доступних карт артефактів у вашій епосі та покладіть поверх своєї колоди.
Фаза архівації плитки диверсії. Якщо плитка диверсій у вашій епосі достатньо пошкоджена, її можна заархівувати. А всі агенти отримують за це винагороду у вигляді додаткової карти.
Фаза кінця ходу. Переверніть плитку свого агента та скиньте всі карти з руки. Кожен гравець поповнює руку, щоб було 3 карти. А карти доктора Хиби потрібно перевести у новий цикл.