«Ходу героям нема» — кооперативна настільна гра, де вам потрібно захищати підземелля та скарби від… героїв! Так-так! В грі ви будете грати за монстрів, які боротимуться проти навали воїнів, магів та інших людей. Щоб перемогти треба завдавати героям ушкоджень, для цього використовувати пастки та атаки. А остаточну перемогу отримаєте, коли відіб'єте дві хвилі нападу.
Будівництво підземелля
Гра починається з вибору сценарію та викладання підземелля. Далі згідно умов розкладаються скарби, інші жетони та готуються карти Гільдії.
Після чого кожен монстр має підготувати свій клан:
- розмістити монстрів в кімнатах;
- створити лігво;
- сформувати колоду тактик;
- узяти в руку 5 карт.
Щоходу монстри проходять 5 фаз:
Гра карт з руки. У свій хід можна:
– розмістити ресурс,
– атакувати,
– захищатися,
– переміщатись,
– взяти карту,
– активувати певні речі. Наприклад, кімнату, здібність клану тощо,
– завершити портал,
– поставити пастку.
Оновлення предметів. Щоб оновити, необхідно скинути карту з руки.
Очищення та утримання. Потрібно скинути всі розіграні карти у скид. Та поповнити руку новими картами тактики.
Вторгнення героїв. В залежності від рівня складності та хвилі, відкривається від 1 до 3 карт Гільдії.
Завершення ходу. Активний гравець передає жетон сусідові ліворуч.
Активація кімнат підземелля
За свій хід можна запроторити героя до темниці. Для цього потрібно витягти карту Гільдії. Якщо там карта сценарію, то нічого не відбудеться, якщо герой — необхідно викласти жетон героя в темницю з запасу, виснаженою сторону горілиць. Після цього береться три карти тактики та активується особливість героя.
Якщо в грі задіяна кімната лабораторії, то активувавши її, можна також замкнути героя в темниці та взяти карту предмета у свій скид.
За допомогою кімнати будмайданчик можна приєднувати до підземелля додаткові кімнати.
Герої атакують!
Під час вторгнення героїв, відкриваються карти Гільдії. Тоді герої згідно них, розміщуються в підземеллі або застосовуються інші ефекти, якщо випадає карта сценарію. Після розігрування, активуються особливі здібності героїв.
Якщо герой потрапляє в кімнату, де є:
– інші виснажені герої його типу — він їх надихає й вони перевертаються активною стороною горілиць;
– монстр, тоді герой виснажується, а монстр отримує 1 ушкодження, якщо немає захисту.
Якщо в кімнаті монстра немає, тоді герої починають грабунок. Вони отримують скарб, якщо їхня чисельність перевищує вартість скарбу. Необхідно виснажити цю кількість героїв та розіграти ефект скарбу:
- скинути один ресурс з кімнати;
- змусити позбутись монстрів однієї карти тактики з руки;
- активувати героїв в кімнаті;
- запроторити героя до темниці.
Якщо герої захопили скарб, вартістю 4, тоді монстри програють. Якщо ж монстри пережили дві хвилі нападу — значить перемога за вами.
«Ходу героям нема» — асиметрична настільна гра розрахована до 4 гравців. Вона потребує злагодженої роботи в команді, адже необхідно ретельно продумати, які дії обрати, куди перемістити монстра, як атакувати, де поставити пастки, щоб усунути більше героїв і найголовніше захистити свій найцінніший скарб.
А якщо ви полюбляєте «магічні» кооперативки, тоді зверніть увагу на гру «Magic Maze», в ній ви, керуючись героями, будете шукати спорядження…в супермаркеті. Але тихіше! Не здіймається галас!
Вміст гри:
– коробка 28х28х7 см;
– 45 міплів монстрів;
– 12 кімнат підземелля;
– 16 карт героїв;
– 64 карти сценаріїв;
– 90 карт тактики;
– 9 карт кланів;
– 28 карт предметів;
– 16 карт дій;
– 20 жетонів ресурсів;
– 5 жетонів пасток;
– 5 жетонів подій;
– 20 жетонів ран;
– 20 жетонів героїв;
– 16 жетонів скарбів;
– 10 жетонів порталів;
– 1 жетон активного гравця;
– 1 жетон хвилі 0;
– 3 тайли рівня складності;
– 1 книга підземелля;
– правила.