Кількість
|
Вартість
|
||
|
Білий замок (або Замок Хімедзі) – євро-гра для справжніх стратегів, натхненна японською культурою. Гравцям доведеться керувати кланами, змагаючись за вплив у легендарному замку Хімедзі та завойовуючи прихильність радника Тададзумі. Гра підтримує соло-режим, що робить її чудовим вибором як для компанії, так і для гордих самураїв-одинаків.
Основні механіки гри
Виконання дій за допомогою кубиків: обирайте крайні кубики на мостах замку, які дозволять керувати діями свого клану.
Зони дій: чотири ключові локації – Замок, Колодязь, Зона поза стінами та Особисті володіння – відкривають широкий вибір стратегій для гравців.
Виставлення робітників: обирайте міплів, які допоможуть у досягненні цілей, призначаючи їх у тренувальний майданчик, сад чи замок для виконання важливих завдань.
Зони дій
- Замок: 5 кімнат замку дозволяють розміщувати кубики, залежно від їх кольору, що відкриває доступ до спеціальних дій.
- Поза стінами: зона без обмежень за кольором кубика, де можна виконувати будь-яку з двох дій, зображених по обидва боки від обраного кубика.
- Колодязь: розміщуйте кубики та покращуйте фінансове становище свого клану.
Особисті володіння: окремі ділянки на планшеті гравця дозволяють отримувати бонуси за певний колір кубика.
Кінець гри та підрахунок балів
Після трьох раундів, які символізують роки боротьби кланів за вплив, гравці підраховують свої очки за:
- накопичені монети,
- печатки даймьо,
- вплив у ключових зонах,
- інші ресурси, здобуті протягом гри.
Білий замок — це витончена стратегія з атмосферою японського замку, де кожне рішення має значення.
Вміст гри:
– 1 головне поле;
– 4 планшети особистих володінь;
– 3 мости;
– 15 кубиків;
– 8 плиток майданчиків;
– 1 маркер раунду;
– 12 маркерів ресурсів;
– 4 фішки чапель;
– 15 плиток кубиків;
– 20 печаток даймьо;
– 32 монети;
– 4 маркери впливу;
– 4 фішки віял;
– 20 фішок придворних;
– 20 фішок воїнів;
– 20 фішок садівників;
– 6 карток стартової дії;
– 9 карток стартових ресурсів;
– 3 картки указу;
– 15 карток розпорядника;
– 12 карток дипломата;
– 9 карток даймьо;
– 5 карток саду рослин;
– 5 карток саду каменів;
– 9 карток одиночного режиму;
– 4 картки-пам’ятки;
– 1 правила.