Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра «Коса (Scythe)» — це атмосферна євро стратегія в дизельпанковому стилі з ключовою механікою побудови економічного рушія для 1–5 гравців. Події гри відбуваються в постапокаліптичній альтернативній Європі на початку ХХ століття. Саме в самому серці Східної Європи розгортається боротьба п’яти націй за високотехнологічне капіталістичне місто-державу під назвою Фабрика, котра раніше процвітала та славилась потужними військовими машинами.
Гравці очолюють обрані унікальні нації та реалізують мету зробити свою державу самою заможною та впливовою, діставшись до нині занедбаної Фабрики. На героїв-одинаків чекають пригоди разом із вірними супутниками у вигляді тварин, втрачене кохання та надії, сміливість та відвага, суміш іржавого металу з інноваціями, безнадійні війни та сільськогосподарське відродження. Лише той, хто зможе протистояти усім випробуванням, підкорить механізовані апарати та набере 6 зірок тріумфу, візьме під контроль Фабрику та стане переможцем.
Ласкаво просимо до дизельпанкової «Коси»!
У постапокаліптичному всесвіті дизельпанку, створеному відомим гейм-дизайнером Jamey Stegmaier з оригінальним оформленням художника Jakub Rozalski, з нереально крутими мініатюрами, на вас чекає неймовірна гра, де форма й зміст сплітаються в єдине ціле, створюючи унікальний ігровий досвід.
Настільна гра «Коса» була створена у 2016 році та миттєво отримала прихильність гравців і критиків, ставши переможцем й номінантом численних престижних конкурсів. На «Golden Geek-2016» вона здобула нагороди в номінаціях «Найкраща гра року», «Найкраща стратегічна гра», «Найкраща тематична гра», «Найкраща соло-гра» та «Найкраще оформлення».
«Коса» входить в ТОП-20 рейтингу найкращих ігор світу та стратегій за версією авторитетного сайту «BoardGameGeek».
П’ять унікальних націй: вибір та стратегія
Гра пропонує п’ять унікальних націй, кожна з яких має свої особливості та стратегії досягнення перемоги:
- Поланія. Подвійні нагороди за пригоди роблять її мандрівників такими, що завжди знаходять вигоду.
- Саксонія. Войовнича нація, яка не має обмежень щодо зірок за цілі та перемоги в битвах.
- Крим. Мирне ханство, яке може використовувати бойові карти як ресурси.
- Нордія. Її робітники здатні перепливати бурхливі річки, що дає стратегічну перевагу.
- Русвєт. Союз, котрий може виконувати ту саму дію на планшеті повторно, чим забезпечує непередбачуваність.
Ігролад: від дій до битв
Гравці ходять по черзі та виконують дії за допомогою асиметричних планшетів, які вони отримали на початку партії. Дії поділяються на верхні та нижні:
- Верхні дії включають переміщення фігурок, озброєння, торгівлю та виробництво. Кожна дія має свою ціну та нагороду, що стимулює гравців до стратегічного планування.
- Нижні дії включають модернізацію, розміщення мехів, будівництво та вербування. Ці дії допомагають зміцнити позиції на полі та здобути перевагу над супротивниками.
На даному етапі гравці прокачують свої планшети шляхом переміщення кубиків зверху донизу. В результаті цього розширюються масштаби верхніх дій та знижується ціна нижніх. Вартість дії зазначена на відкритих червоних клітинах планшета, а відповідна нагорода — на зелених.
Битви відбуваються, коли герої або мехи заходять на територію з бойовими юнітами супротивника. Гравці таємно виставляють кількість бойової міці та бойові карти, а результат визначається одночасним відкриттям дисків з картами. Переможець отримує контроль над територією, а той, хто програв, відводить свої фігурки на базу.
Центральна територія гри, Фабрика, є ключовою стратегічною точкою, яка забезпечує додаткові можливості для виконання дій. Гра закінчується, коли хтось викладає шосту зірку на шкалу тріумфу. Зірки надаються за різні досягнення, такі як модернізація, вербування, будівництво та перемоги в битвах. Після цього гравці рахують свої ресурси, контрольовані території та зірки, що визначає кінцевий результат гри.
Глобальна стратегія, синтезована в євро
Настільна гра «Коса» вдало поєднує елементи євро-ігор з глобальною стратегією, пропонує гравцям видобуток ресурсів, розширення територій, дослідження та битви. Це гра, яка увібрала в себе все найкраще з двох світів, надаючи гравцям можливість насолодитися глибиною стратегії та захопливими пригодами.
Спробуйте настільну гру «Коса» і ви зрозумієте, чому вона здобула стільки нагород і залишається улюбленою як для новачків, так і для досвідчених гравців.
Шанувальникам економічних або пригодницьких стратегій з мініатюрами також радимо звернути увагу на настільні ігри «Quetzal (Кецаль)» та «Анкх: Боги Єгипту (Ankh: Gods of Egypt)». А також дізнайтеся, що відбуватиметься «Після нас (After us)».
Вміст гри
— коробка 37,0х30,5х10,0 см;
— 1 ігрове поле;
— 5 двошарових планшетів гравців;
— 80 дерев’яних маркерів ресурсів;
— 80 картонних монет;
— 12 картонних жетонів накопичення;
— 12 картонних жетонів пригод;
— 6 плиток бонусів споруд;
— 42 карти бою;
— 23 карти цілей;
— 28 карт пригод;
— 12 карт Фабрики;
— 2 диски сили;
— 5 карт переправи;
— 5 карт-пам’яток;
— 31 карта Автоми;
— 20 фігурок мехів;
— 5 фігурок героїв;
— 5 планшетів націй;
— 5 дерев’яних фішок дій;
— 5 дерев’яних фішок популярності;
— 5 дерев’яних фішок сили;
— 30 дерев’яних фішок зірок;
— 20 дерев’яних фішок споруд;
— 20 дерев’яних фішок рекрутів;
— 40 дерев’яних фігурок робітників;
— 30 дерев’яних кубиків технологій;
— 1 лист досягнень;
— 1 довідник;
— 1 книжка правил Автоми;
— 1 книжка базових правил гри.