Кількість
|
Вартість
|
||
|
На туманних вулицях Лондона наприкінці дев'ятнадцятого століття витає відгомін загадкових злочинів, що викликали занепокоєння серед мешканців і поставили на вуха весь Скотленд-Ярд. В цю пору неспокою ви — справжні детективи, які намагаються розплутати загадку, заховану в тінях нічного міста.
Іронія долі полягає в тому, що, намагаючись знайти ключ до розгадки, детективи бачать підказки — особу, місце злочину та зброю — але не для себе, а для своїх опонентів. Це вимагає від кожного з них неймовірної кмітливості, уважності до деталей і здатності читати між рядками, щоб, ставлячи правильні запитання, звертаючись до таємничих інформаторів і роблячи сміливі припущення, зібрати всі частини пазла разом.
«13 Підказок» не лише випробовує вашу здатність до дедукції та аналітичного мислення, але й занурює вас в атмосферу містичного Лондона, де кожна тінь може приховувати ключ до нерозгаданої таємниці.
До справи, детективе!
Кожен із гравців прагне першим відкрити замовчувану істину, приховану за тринадцятьма підказками, щоб відтворити справжню картину злочину і першим вказати на винного. Часу обмаль, адже той, хто зможе розгадати свою загадку раніше за інших, заслужить звання найкращого детектива Лондона!
На початку кожної партії гравці отримують особисті ширми, за якими ховаються ключі до їхніх загадок — по 3 карти для кожного, позначаючи злочинця, місце злочину та зброю. Цікавим моментом є те, що хоча гравці можуть бачити карти своїх суперників, свої ж вони бачити не можуть, тому весь процес гри перетворюється на складну головоломку.
Озброївшись аркушами для записів, де зазначені всі можливі «докази», гравці по черзі ставлять питання один одному, намагаючись зібрати достатньо інформації, щоб зробити правильні висновки. Але оскільки перемога у грі може дістатися лише одному, найважливішим є вміння ставити питання так, щоб не розкрити занадто багато інформації суперникам.
Переможе той, хто першим розкриє справу.
Якщо хочеться ще позмагатись в дедукції, але в іншому всесвіті — спробуйте пограти в «Зоряні війни: Палац Джабби». Якщо подобається розплутувати складні детективні історії — до смаку буде «Містеріум».
Вміст гри:
- коробка 25×25×6 см;
- 30 карт-підказок;
- 6 ширм;
- 1 книга справ (блокнот);
- 8 жетонів лупи;
- 8 жетонів літер;
- 6 надсекретних жетонів;
- 2 карти-пам'ятки;
- 1 книга правил.