Кількість
|
Вартість
|
||
|
Як відомо, різні народи світу мають свої версії популярних класичних настільних ігор. Так, наприклад, японці мають власний варіант покеру під назвою «Кой-кой». А ще в тих же японців є своя версія шахів — шьоґі. І саме ці японські шахи лягли в основу чарівної дитячої гри «Спіймай лева». Правила спростили відносно «дорослої» версії, а чарівне оформлення, де замість звичних плиток з ієрогліфами намальовані звірятка — це ідеальний варіант для юних гравців.
Ловіть звірят, переманюйте їх на свою сторону
«Спіймай лева» — це дуельна настільна гра для дітей і всієї сім’ї. Кожен гравець очолить команду з 4 звірів: жирафа, курчати, слона та, звичайно ж, лева. Для перемоги потрібно першим чи першою піймати лева опонента або ж довести свого царя звірів до території опонента.
На початку партії виставте фішки тварин так, як на це вказують правила. Слон, жираф і лев стоятимуть на вашій території — лінії найближчій до вас. Курчатко ж стане на 1 крок далі.
Гравці ходитимуть по черзі. У свій хід пересуньте одну з фішок тварин, дотримуючись певних правил переміщення. Кожне звірятко має свої умови руху ігровим полем:
- курчатко рухається лише вперед, але може перерости в півника, коли дійде до території опонента — і тоді півник рухатиметься майже куди захоче (окрім як по діагоналі назад);
- слон може ходити тільки навскіс;
- жирафу можна ходити як по вертикалі, так і по горизонталі;
- лев не має жодних обмежень по руху.
На одній клітинці може бути лише одне звірятко. Коли ви зупиняєтеся на клітинці, де є звірятко опонента, ви його ловите. На ваш наступний хід ви можете викласти це звірятко де завгодно на своїй території — у ваших лавах поповнення.
Гра закінчується, коли пійманий якийсь лев або ж якийсь лев дійшов до території опонента, а той не піймав царя звірів на свій хід. Чия команда виявиться вправнішою в цьому невеличкому змаганні?
Курча виросло в півника
Настільна гра «Спіймай лева» дає змогу юним гравцям пізнати базові правила японських шахів у чарівній ігровій формі. На кожній фішці тварини є підказки щодо її руху у вигляді крапочок, що спрощує процес вивчення правил. Гравці можуть пробувати чимало різних стратегій. І хоч гра доволі проста, але ви матимете не одну завзяту партію проти будь-якого опонента.
Вміст гри:
- коробка 21×16×3 см;
- 1 ігрове поле;
- 8 фішок-фігур;
- 1 книга правил.