Кількість
|
Вартість
|
||
|
1926 рік. Могутнє потойбічне зло оселилось у маленькому містечку Аркгем (штат Массачусетс), охопленого пітьмою та відчаєм. Жахливі створіння прагнуть потрапити до нашого світу та зруйнувати його вщент. Врятувати всіх може група дослідників-сміливців окультних справ, що володіють особливими вміннями та здібностями. Це третя редакція легендарної настільної кооперативної гри «Жах Аркгема», заснованої на творчості Говарда Лавкрафта, одного з найкращих американських письменників у жанрах містики та жахів. Пориньте з головою у вигаданий світ, де на вулицях міста вас чекають численні випробування: від збирання доказів до боротьби з могутніми монстрами. Незабутній моторошний вечір у компанії друзів гарантовано!
Приготування до гри
1. Гра має декілька сценаріїв, тому спершу потрібно вибрати один із них. Новачкам рекомендуємо починати з «Пришестя Азатота». Розкладаємо плитки районів і міст за символами на звороті, а далі використовуємо відповідні карти подій і монстрів.
2. Проходити усі події гри та боротись зі злом ви будете однією командою, але кожен матиме свого героя. Кожен гравець обирає персонажа-дослідника з характерними вміннями та початковим набором майна.
3. Виконуємо інші приготування: викладаємо неподалік поля особливі колоди карт із союзниками, заклинаннями та предметами, колоду заголовків та архіву. Створюємо вітрину з предметів, які можна здобути або купити під час гри. Далі розкладаємо на ігровому полі кубики та жетони (поранень, жахів, грошей, зосередженості, решток, доказів / причетності).
4. Коли ігрове поле сформоване, а учасники зайняли вихідні позиції, переходимо безпосередньо до активних дій.
Ігролад
Гра триває декілька раундів, що поділяють на 4 фази.
- Фаза дій — дослідники по черзі переміщаються між локаціями (але максимум між двома), виконуючи наступні дії: переміщення, збір коштів, зосередження, оборона, атака, ухиляння тощо. За кожну дію учасники здобувають відповідні жетони.
- Фаза монстрів — безпосередня боротьба з монстрами, які переміщуються на ігровому полі й атакують дослідників.
- Фаза зустрічей — учасники розігрують зустрічі у конкретних місцях, здобувають інформацію, поповнюють запаси.
- Фаза міту — із заготовленого наперед непрозорого мішечка учасники по черзі витягають жетони, що можуть викликати в місті появу нових доказів, монстрів чи приреченості.
Перемога чи поразка?
Ніхто не знає, як і коли завершиться гра. Все залежить від ваших дій та згуртованості. Уважно виконуйте всі умови, збирайте докази й уникайте приреченості. Не давайте монстрам себе перемогти, адже в кожній невдалій боротьбі учасник вибуває з гри. Яким би не був результат, у процесі ви здобуваєте значно більше. Насамперед повне занурення в атмосферу гри, що дає відчути великий спектр різноманітних емоцій: від жаху, страху, напруги до радості від успіхів у розслідуваннях та на полі бою. Це однозначно вартує вашого часу.
Це ще не все
Розробники гри подбали про розширення ігрового всесвіту з новими персонажами та сценаріями, тому додатково ви можете пройти інші шляхи у боротьбі з могутнім злом, що поселилося в таємничому місті. Тож рекомендуємо звернути увагу на доповнення «Жах Аркгема. Нічний морок».
Вміст гри:
- 1 коробка 20х20х5 см;
- 1 правила гри;
- 1 довідник правил;
- 12 плиток поля;
- 4 листи сценаріїв;
- 12 листів дослідників;
- 6 карт-пам’яток;
- 32 карти заголовків;
- 40 карт архіву;
- 36 карт аномалій;
- 96 карт подій;
- 72 карти зустрічей;
- 12 карт союзників;
- 28 карт предметів;
- 10 карт заклинань;
- 26 особливих карт;
- 37 початкових карт;
- 12 карт станів;
- 62 карти монстрів;
- 48 жетонів доказів / приреченості;
- 42 жетони поранень;
- 42 жетони жахів;
- 40 жетонів грошей;
- 5 жетонів аномалій;
- 30 жетонів зосередженості;
- 6 кубиків;
- 24 жетони решток;
- 18 жетонів міту;
- 10 маркерів;
- 6 жетонів активації;
- 1 підставка для колоди подій.