Кількість
|
Вартість
|
||
|
Екіпаж пароплава «Мантікора» на чолі з капітаном Софі Одесою потрапили в жахливу бурю. А коли розвиднілося — опинилися в невідомому морі блукань в альтернативній реальності. Вибратися звідти можна лише, якщо знайти тотеми, які розбудять сплячих богів. Вся гра перетворюється на дослідження невідомого химерного світу та пошук тотемів. За механікою це кампанія, де гравці самостійно визначають тривалість партій: грати можна як 15 хв, так і кілька годин. Прогрес у грі фіксується на аркуші журналу подорожей, а ви в будь-який момент можете повернутись у місце, на якому закінчили. Відчуйте дух пригодництва разом із друзями та знайдіть шлях додому.
Приготування до гри
1. Планшет корабля та капітана розмістіть посередині стола. За Софі Одесу можуть грати всі гравці, а от планшети інших членів екіпажу розподіляються порівну між гравцями. У кожного з них є певні навички, особливі вміння та зброя.
2. Наступними викладіть атлас невідомого світу, усі жетони, колоди здібностей і ринку, а також інші карти, необхідні для гри.
3. Гравці ходять по черзі, а їхній хід складається з 4 дій.
4. Під час гри ви читатимете книгу історій, у процесі чого потрібно проходити різні випробування, битися з ворогами, відкривати нові місця, знаходити тотеми тощо.
5. На початку ходу будь-якого гравця ви можете припинити гру та зберегти її прогрес, а наприкінці ходу додавати чи вилучати гравців.
Структура ходу
Дія корабля. Переміщуйте фішку дії до однієї із зон корабля та застосовуйте її ефекти. Кожен хід вимагає іншої зони.
Подія. Візьміть карту події та застосуйте її властивість (певний вибір, випробування, наслідки або інший ефект).
Дві дії. Виконайте дві дії, вибравши серед таких: подорож, дослідження, ринок або порт (можна навіть одну й ту ж двічі).
Кінець ходу. Передайте жетон капітана наступному гравцеві.
Любителям пригод та всього невідомого рекомендуємо також спробувати зіграти у «Жах Аркгема», де події розгортаються в маленькому вигаданому містечку. Його населяють монстри та інше потойбічне зло, а група дослідників окультних справ вирушають провести дослідження, щоб побороти темряву міста.
Вміст гри:
- коробка 30×30×11 см;
- 90 карт пригод;
- 32 карт ринку;
- 180 карт завдань;
- 54 карти подій;
- 60 карт здібностей;
- 78 карт ворогів;
- 24 карти рівня;
- 9 планшетів членів екіпажу;
- 9 жетонів пошуків;
- 11 кубиків пошкоджень корабля;
- 7 картонних жетонів ушкоджень;
- 35 дерев’яних жетонів ушкоджень;
- 14 жетонів команди;
- 8 жетонів дослідження;
- 1 жетон капітана;
- 1 жетон водолазного костюма;
- 18 жетонів втоми;
- 1 жетон яйця динозавра;
- 1 жетон морського змія;
- 1 жетон пилкового зілля;
- 1 планшет порту;
- 4 жетони бою;
- 1 фішка дії корабля;
- 1 жетон корабля;
- 9 жетонів взаємодії;
- 1 планшет корабля;
- жетони станів;
- жетони ресурсів;
- 1 книга правил;
- 1 порадник зі швидкого старту;
- 1 пам’ятка з правил;
- 1 книга історій;
- 1 атлас;
- 1 аркуш досягнень;
- аркуші журналу подорожей для збереження прогресу гри.