Кількість
|
Вартість
|
||
|
Щороку на перегони у Франції збираються щури зі всього світу, які понад усе бажають виграти гору вишуканих сирів. Обігнати суперника можна не лише використовуючи спритність, але й застосовуючи свій гострий розум. А разом це точно принесе комусь перемогу, славу і… сииииир. Тож давайте детальніше знайомитись з правилами перегонів у настільній грі «Щур де Франс».
Правила гри «Щур де Франс»
1. Спочатку формуємо трек перегонів. Він починається і закінчується відповідно картами старту/фінішу, а посередині ставимо 1-2 карти ділянок треку будь-яким з двох доступних варіантів. У перших партіях влаштовуйте перегони на короткому треку, а пізніше переходьте на довгий.
2. Над треком викладаємо карти наказів горілиць, перед тим їх перетасувавши. А неподалік розміщуємо жетони для гри.
3. Кожен учасник обирає для себе одну колоду дій щурів та фішку щура відповідного кольору. А далі всі по черзі розміщують свої фішки на будь-якій клітинці з прапорцем на карті старту.
4. До початку перегонів гравцям потрібно провести стартове скидання карт у кількості, що відповідає кількості та порядку ходу гравців у поточній партії. Ці карти виставляємо перед собою горілиць, а решта залишається на руці.
5. Перегони тривають кілька раундів, що складаються з 5 фаз.
6. Виграє той щур, який першим зможе дістатися до фінішу.
Фази гри
- Визначення порядку ходів. Ходи розподіляються за порядком віддаленості фішок щурів від позначки старту. Першим виконує хід щур, що займає найближчу до нього позицію (тобто останній щур). Якщо декілька щурів опинились в одному стовпчику, їхній порядок ходів визначають стрілки на треку.
- Ставки дій. Під треком гравці викладають по одній своїй карті щура з руки долілиць, формуючи ряд ставок.
- Відкриття і заміна карт дій. Карти щурів перевертаємо горілиць і дивимось, які дії вони позначають. Якщо всі дії різні — переходимо до їх виконання. Якщо дії повторюються, робимо наступне: перший гравець залишається на місці, а починаючи з другого замінюємо карту дії на іншу з руки так, щоб вона відповідала порядку дій з карт наказів.
- Дії щурів. Коли всі дії гравців у поточному раунді визначені, вони переходять до виконання однієї з шести можливих дій, використовуючи особливості поля. Серед них ривок по прямій, ривок по діагоналі, крок у будь-якому напрямку, помінятися місцями, перестрибнути, а також ідея. Вона дає змогу скористатися особливими клітинками. Доповнюйте свої дії ефектами жетонів переваг.
- Повернення карт дій. Всі зіграні у раунді карти гравці виставляють перед собою, а кожен наступний починають з меншою кількістю карт.
Серед ігор на перегони рекомендуємо взяти участь в змаганні кубічних створінь за Кубічний кубок. І це гра «Кубітос».
Вміст гри
- коробка 17×12×5 см;
- правила гри;
- 4 колоди дій щурів (по 6 карт у кожній);
- 6 карт наказів;
- 6 карт старту/фінішу треку;
- 24 карти ділянок треку;
- 16 карт модуля «Вітер»;
- 4 фішки щурів;
- 12 жетонів переваг.