Кількість
|
Вартість
|
||
|
У короля Артура залишилась остання надія перемогти лихого Мордреда. Тому він формує нові загони, щоб збільшити свої шанси у цій боротьбі. Та от біда! До війська вдається пробратися посіпакам Мордреда, які вміло маскуються та намагаються втілити свої хитрі плани у життя. Приміряйте на себе таємні ролі у новій захопливій дедуктивно-психологічній грі та перетворіть свій вечір на цікаве протистояння. У вас є лише 3 місії та остання вирішальна, щоб визначити усіх представників зла, інакше все закінчиться великою поразкою.
Правила гри «Остання місія»
1. Після етапу приготування ігрового поля та обрання лідера створіть колоду з картами персонажів та виберіть для себе одну з них долілиць, не показуючи іншим гравцям.
2. Далі йде знайомство представників зла. У них, на відміну від сторони добра, є така можливість. Усі учасники заплющують очі, а посіпаки Модреда можуть їх розплющити і поглянути на своїх спільників.
3. Гра складається з кількох раундів, а кожен з них має три фази: збирання загону, проходження місії та заключну фазу. Наприкінці гри усіх чекає остання вирішальна місія.
4. Гра завершується, коли представники добра успішно пройшли три місії та перемогли зло. 5. В разі, коли вони провалили їх, усі переходять до останньої місії, де отримують свій останній шанс на перемогу. Все тому, що на цьому етапі може перемогти як добро, так і зло.
Фази гри «Остання місія»
- Фаза збирання загону. Лідер формує загін, обравши на свій розсуд декілька гравців (в тому числі й себе). Роздає їм жетони загону, а один з них отримує магічний жетон, що унеможливлює викладання карти провалу.
- Фаза проходження місії. Лідер дає учасникам загону таємно обрати одну з двох карт місії: карту успіху або карту провалу. Представник добра має обрати карту успіху, а зла — будь-яку з них. Тоді викладені карти місій перетасовуються та відкриваються. Місія успішно пройдена, якщо всі відкриті карти — це карти успіху. А провалена, якщо викладено одну або більше карт провалу. Позначаємо результат маркером на планшеті.
- Заключна фаза. Обираємо лідера для наступної місії та власника амулета, який одразу розігрує його ефект, тобто перевіряє вибраних учасників на лояльність (це можливо після першого раунду і якщо гравців є 6 або більше). Такі учасники отримують побляклий жетон амулета й дві карти лояльності, з яких обирають свою. Далі передають карту власнику амулета потайки від всіх.
- Остання місія. Вона настає, якщо гравці провалили всі 3 місії. Включає обговорення і визначення посіпак Мордреда, а також полювання Сліпого мисливця або Останній шанс добра.
Якщо любите ігри, в основі яких протистояння добра і зла, зверніть увагу на серію «Війна персня» за мотивами відомої фантазійної саги. Хто ж не проти приміряти на себе нові таємні ролі, спробуйте зіграти у «Шпигунські ігри». А прихильникам психологічних ігор радимо, звичайно, «Діму».
Вміст гри
- коробка 21×15×5 см;
- правила гри;
- 26 карт персонажів;
- 4 двосторонні планшети;
- 2 карти лояльності;
- 20 карт місій;
- 5 жетонів загону;
- 5 двосторонніх маркерів;
- 26 жетонів персонажів;
- 5 жетонів ветеранів;
- 1 жетон лідера;
- 1 магічний жетон;
- 3 жетони амулетів;
- 3 побляклі жетони амулетів;
- 10 карт-пам’яток гравця.