Кількість
|
Вартість
|
||
|
Каркасон 3.0 Річка та Абат містобудівна сімейна гра
Каркассон — це всесвітньо відоме французьке місто. Воно знане своїми величними укріпленнями, зведеними в період античності та середньовіччя. Ця фортеця, оточена могутніми мурами, досі стоїть як одне з найбільш мальовничих міст Франції.
В однойменній сімейній грі для 2–5 осіб «Каркассон 3.0», гравці освоюватимуть територію навколо Каркассонна. Потрібно розмістити своїх міплів на дорогах, містах, полях і монастирях. Лише той, хто займе найвигідніші позиції, здобуде очки, необхідні для перемоги в грі. Також у цьому виданні гри доступні два доповнення: «Річка» та «Абат».
Боротьба за вплив у комуні
Кожен гравець має власний набір з 8 стандартних міплів свого кольору. 1 з них він кладе на планшет підрахунку очок. Також із доповненням «Абат» усі отримують фігурку священника, яку можна розмістити тільки у монастирі чи саду.
Щоб розпочати гру, потрібно покласти стартову плитку, яка і розпочне партію. Також для початку гри ви можете обрати плитки з доповнення «Річка» (окрім джерела та озера) та почати формувати ігрове поле з них. Гравці ходять по черзі, за напрямком руху годинникової стрілки.
Контроль над територією
Коли настає хід гравця, він мусить взяти випадкову плитку та покласти її на ігровому полі так, щоб ділянки стикалися (куточки не рахуються!). Важливо, щоб нові плитки продовжували поля, міста або дороги суміжних.
Після того, як гравець розмістив свою плитку, він може на ній розмістити 1 міпла, взявши його із запасу. Залежно від місцевості, зображеної на плитці, послідовник може стати:
- На дорозі — розбійником;
- У місті — лицарем;
- У полі — селянином;
- У саду чи монастирі — ченцем.
Гравець не може розмістити свого міпла на дорозі, у місті чи полі, якщо ця ділянка пов’язана з іншою плиткою, де вже є послідовник (незалежно від того, кому з гравців він належить).
Якщо гравець уже розмістив усіх своїх міплів, він продовжує щоходу розміщувати по одній плитці. Також заборонено повторно брати одного зі своїх послідовників з плитки. У разі завершення будівництва дороги, міста чи монастиря, де є міпли, розміщені на цих ділянках фігурки повертаються у запас і за них нараховуються очки тому, хто їх контролює. Селяни залишаються на полі до кінця гри!!!
Підрахунок очок
- Дороги можуть бути будь-якої довжини та вважаються завершеними, якщо обидва її кінці з’єднані з перехрестям, частиною міста, монастирем або вона петляє сама по собі. Гравець, який контролює дорогу, здобуває по 1 очку за кожну плитку, по якій проходить цей маршрут.
- Місто завершене, коли воно оточене мурами та не має прогалин у стінах. У ньому може бути будь-яка кількість ділянок. Гравець, який має найбільшу кількість лицарів у замку, здобуває 2 очки за кожну плитку. Якщо на плитці зображений герб, то він дає додатково ще 2 очки.
- Монастир вважається завершеним, коли його оточать іншими плитками звідусіль. Він приносить власнику 9 очок (по 1 за кожну плитку навколо та за сам монастир). З доповненням «Абат» у монастир або сад можна покласти фігурку священника, яку потім на бажання дозволено забирати у запас. У такому разі ви отримуєте очки за плитки, що оточують об’єкт.
- Поля дають очки тільки наприкінці гри. Сума, яку вони дадуть, залежить від кількості завершених міст (кожне з них дає по 3 очки), що прилягають до цього поля.
- На одному полі (як і на інших об’єктах) може опинитися кілька послідовників. Вони могли починати на окремих об’єктах, які в ході гри з’єдналися в 1 суцільний. У такому разі очки набирає той гравець, чиїх міплів на цій території найбільше. Якщо кілька людей мають однакову найбільшу кількість фігурок, то всі вони набирають очки в повному обсязі.
Переможцем стає гравець, що набирає найбільше очок!
Для тих, хто вважає, що він вже розібрався у базовій версії «Каркассон 3.0», рекомендуємо спробувати версію «Каркассон. Big Box», у якій присутні всі доповнення до цієї гри. Також для фанатів мальовничих стратегій радимо приглянутися до «Острова котів» та «Анкх: Боги Єгипту».
Вміст гри:
— коробка: 19 x 27x 6,7 cм;
— 1 буклет правил;
— 72 плитки земель;
— 40 міплів;
— 12 плиток річок;
— 5 абатів;
— 1 планшет підрахунку очок.