Кількість
|
Вартість
|
||
|
Як подолати Великий каньйон та ще й з багажем? Все можливо, якщо у вас є віслюк. У картярській настільній грі «Ішак зможе!» ви станете погоничами, що відповідають за вантажність віслюків та успішність досягнення ними кінцевої мети. Стежте за тим, скільки віслюк може підняти для подолання маршруту, укладайте контракти та змагайтеся з іншими погоничами. Гра потребує точного прорахунку та трішки знання психології, щоби вдало блефувати та вводити в оману конкурентів.
Як грати?
Кожен раунд — це новий віслюк, якого потрібно завантажити багажем. Перетасовуємо колоду карт віслюків й вибираємо 8 для такої ж кількості раундів. На картах відзначено максимальну вантажність та ефект кожного віслюка. Учасники розігрують між собою карти багажу долілиць та намагаються вгадати, як оптимально навантажити віслюка. Також вони можуть скористатися перевагами погоничів. З огляду на всі умови, гравці або укладають контракт, або ж відмовляються від нього. Хто правильно розрахував можливості віслюка, отримує власну карту вантажу. Учасники, які відмовилися від контракту, отримують її навмання з колоди. Отже, з таких карт і формується кількість переможних очок за всі раунди.
Властивості віслюків
За ознакою максимальної навантаженості віслюки можуть бути звичайними (вантажність у 5 разів перевищує загальну кількість гравців), велетенськими, крихітними або подвійними.
Точний віслюк не має фіксованої ваги вантажу, вона дорівнює різниці між найвищим і найнижчим значеннями карт вантажу, що не перевищує цифру 5.
Квапливий віслюк не дає використати ефекти погоничів, а загублений чекає розкриття карт аж до останнього раунду.
Атакований віслюк передбачає видалення з гри карти учасника з найбільшим значенням, а сортувальний — карт з однаковим.
Вибагливий хоче, щоб перший та останній учасники розіграли карти горілиць. А ще є віслюк із дірками в кишені, який дає змогу підглянути за однією з розіграних карт до прийняття рішення про контракт.
Властивості погоничів
Ефектами погоничів можна скористатися не більш як двічі за гру. Це укладання рішення про контракт після інших учасників, зміна карти вантажу чи максимальної навантаженості віслюка після цих рішень. А ще можна підглянути половину розіграних карт вантажу до укладання контракту. Якщо ви правильно уклали контракт, можете обміняти свою карту вантажу на карту іншого гравця, якщо ж відмовилися — візьміть бажану карту вантажу до того, як її отримають інші гравці.
Якщо завдяки грі дізналися про віслюків все, тоді зіграйте у «Лемурячі хвости» та спробуйте відростити найдовший хвіст. Або ж змайструйте коробку ідеальних розмірів, щоб там помістився ваш кіт. І це про гру «Якщо влізе».
Вміст гри:
- коробка 13×10×3 см;
- 1 правила гри;
- 20 карт віслюків;
- 70 карт вантажу;
- 7 карт контрактів;
- 7 карт-пам’яток ;
- 1 карта першого гравця.