Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Ґолем» — досить складний, але елегантний, містичний, стратегічний євро-гейм, що поєднує в собі механіки розміщення робітників та розвитку власного "двигуна" гри. Ґрунтується на стародавньому єврейському міфі про рабина, який створив ґолема з глини, ожививши його за допомогою Тори. Ця історія послужила основою для багатьох сучасних оповідань про створіння, що повстає проти свого творця, подібно до історії про Франкенштейна чи сучасних розповідей про роботів. У грі ґолеми в альтернативній Празі XVI сторіччя намагаються вирватися з-під контролю гравців, що послідовно відображає основну ідею класичного міфу. Але не тільки це.
Кожен вибір у цій настолці має значення, і успіх часто залежить від вашої здатності адаптуватися до змінних обставин, ефективно використовувати обмежені ресурси та передбачати ходи супротивників. Важливо не тільки планувати свої дії, але й залишатися гнучким, готовим до зміни стратегії залежно від розвитку гри. Гра добре адаптована до різної кількості гравців, пропонуючи якісний ігровий досвід незалежно від того, граєте ви вдвох, втрьох, чи вчетверо. Перемога залежить від набраної кількості очок.
Правила гри «Ґолем»
Ключ до успіху в цій настолці — це не тільки здатність ефективно управляти своїми ґолемами та ресурсами, але й передбачати дії суперників, адаптуватися до змінюваних умов гри та знаходити найбільш вигідні шляхи до перемоги.
«Ґолем» містить комплексні правила з різноманітними компонентами та змінними елементами, що робить кожну партію унікальною. Існує спільне ігрове поле з різними локаціями, де гравці розміщують своїх учнів і ґолемів, а також вибирають дії за допомогою кульок і синагоги, що теж є однією з унікальних особливостей гри. Цікавим елементом дизайну є ще і те, що червоний колір у грі відповідає зеленому, досить нестандартне рішення.
Тут існує три основні шляхи до перемоги: синій (книжки), жовтий (артефакти), і червоний (ґолеми). Ви можете піти кожним з них.
Гра проходить у чотири раунди, кожен з яких має сім фаз.
- оновлення — гравці оновлюють елементи гри, такі як: мармурові кульки у синагозі, доступні для використання плитки дій, і книги у бібліотеці;
- переміщення ґолемів — гравці розподіляють суму кроків між своїми ґолемами. Ґолеми переміщуються автоматично, і гравцям потрібно запобігти їхньому досягненню краю мапи, щоб уникнути втрати цінних очок;
- вибір дій — гравці почергово вибирають кульки з синагоги, активуючи відповідні дії, або використовують свого рабина для активації додаткових дій. Гравець виконує три дії за раунд, використовуючи дві кульки та одного рабина;
- визначення порядку ходу — розміщення рабинів визначає, хто буде ходити першим у наступній фазі;
- впливовий персонаж — у кожному раунді в гравців є персонажі, які можуть надати додаткові переваги чи можливості, час їх використати;
- дохід — гравці отримують ресурси або переваги, на які вони мають право, та можуть здійснити одне поліпшення;
- керування ґолемом — в цій фазі, використовуючи здобуті знання, гравці можуть коригувати рухи своїх ґолемів, щоб запобігти потенційним проблемам.
По завершенню останнього раунду, гравці рахують свої переможні очки на основі збережених та знищених ґолемів, зібраних артефактів, вивчених книг, досягнутих поліпшень та виконаних цілей. Перемагає той, хто набрав найбільше очок.
«Ґолем» пропонує багатошаровий підхід до стратегії, де кожен ваш хід має бути ретельно продуманим, враховуючи як поточні потреби, так і довготривалі цілі. Використання ґолемів, їх переміщення, активація, а також їх "вбивство" на кладовищі є лише частиною цієї складної головоломки, яку вам потрібно вирішити, щоб здобути перемогу. Кожен елемент гри, від ґолемів до менор, від ресурсів до спеціальних дій, взаємопов'язаний та впливає на загальну динаміку гри.
Якщо вас захопив стратегічний євро-гейм «Ґолем», можна ще спробувати настільну гру «Гребля» — для тих, хто шукає щось складніше та з більшою взаємодією між гравцями, і гру «Dune: Imperium», яка також поєднує кілька геймплейних механік, але є трохи легшою за «Ґолем» та має елементи прямого конфлікту.
Вміст гри:
коробка 31,5x22,5x7,3см;
1 головне поле;
1 поле синагоги
4 планшети гравців;
12 карт персонажів;
1 будівля синагоги;
27 карт завдань;
15 кольорових кульок (3 жовті, 3 червоні, 3 сині, 1 чорна, 5 білих);
38 карт книжок (по 8 карт чотирьох кольорів, а також 6 чорних);
12 плиток дій;
30 плиток околиць;
37 фішок глини;
37 жетонів монет;
37 жетонів очок знань;
40 злитків золота;
4 плитки артефактів;
4 плитки пасування;
18 початкових плиток;
3 менори (1 жовта, 1 червона та 1 синя);
4 рабини;
24 ґолеми;
12 учнів;
16 маркерів гравців;
24 плитки поліпшення артефактів;
24 плитки поліпшення ґолемів;
24 плитки поліпшення навчання;
4 картки-пам'ятки;
2 книги з правилами.