Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Дюна: Імперіум — Піднесення» — колодобудівна гра, в якій вам потрібно змагатись за планету Арракіс — єдине джерело прянощів у Всесвіті. Обирайте лідера, залучайте на свій бік фракції та отримуйте владу у свої руки.
Лідер та його агенти
Перед початком партії оберіть лідера, за якого будете грати. Кожен лідер має два вміння. Перше вміння доступне протягом гри, а друге лише після розігрування карти «Перстень із печаткою».
Ви починаєте з 10 картами в колоді, як і інші гравці. Протягом гри можна додавати нові карти та вилучати наявні. Вилучати потрібно слабкі, щоб був швидкий доступ до сильних. Але необхідно зважати на те, щоб у колоді лишились карти для розміщення агентів
В вашому розпорядженні є два агенти, третього ви можете залучити під час гри. Агентів ви розміщуєте на мапі, щоб здобувати ресурси чи витрачати задля певних дій вашої стратегії. Агенти розміщуються тільки тоді, коли ви розігруєте відповідні карти.
Якщо ви розмістили агента в зоні, де є фракція, ваш вплив на неї зростає. Коли ваш вплив дорівнює двом ви отримуєте переможне очко, коли він досягає позначки «4», ви можете утворити союз з цією фракцією.
Мистецтво бою та ведення інтриг
В грі є карти конфлікту та карти інтриг.
Карти конфлікту відкриваються на початку кожного раунду і позначають нагороди, які гравці можуть отримати під час бою.
Карти інтриг представлені трьома типами:
- задум — використовується будь-коли під час ходу;
- бій — застосовуються під час бою;
- кінець гри — розігруються наприкінці гри.
Вони здатні суттєво змінити хід гри, зокрема і результат сутички між підрозділами гравців.
Кожен раунд гравців складається з 5 фаз:
1. Початок раунду.
2. Ходи гравців.
3. Бій.
4. Видобуток.
5. Відкликання.
Раунд починається з відкриття карти конфлікту. Далі кожен гравець бере 5 своїх карт в руку і починається 2 фаза. Гравці розміщують своїх агентів та розкривають карти.
Коли всі агенти розміщені гравець:
– відкриває карти;
– виконує їхні ефекти;
– визначає свою силу в бою в цьому раунді;
– відкидає всі зіграні карти у скид.
Під час розкриття карт, якщо вони дають очки переконливості, їх можна замінити на нові карти в свою колоду. Карта викладається відразу в ваш скид.
Після основних дій відбувається бій. Під час цієї фази, всі гравці, хто має хоча б один підрозділ в Зоні конфлікту розігрує інтригові карти бою. Той, у кого набирається більше значень сили на шкалі бою, посідає 1 місце та отримує винагороду, зазначену на карті конфлікту.
Під час фази Видобуток на поле, де є спеціальні позначки й немає агентів, викладаються жетони прянощів.
Остання фаза — завершення гри або підготовка до наступного раунду. Якщо один з гравців набрав 10 ПО або закінчились карти конфлікту
Якщо ж ці умови не настали:
1) всі агенти повертаються на планшети лідерів;
2) жетон першого гравця передається за годинниковою стрілкою;
3) розпочинається новий раунд
Настільна гра «Дюна: Імперіум — Піднесення» не залишить байдужими гіків. Адже в ній дотриманий баланс механік, зрозумілі правила та іконографіка. Вона дуже стилізована та атмосферна, карти інтриг додають цікавий ігролад, а можливість укладати союзи з будь-ким дають грі значну варіативність.
Якщо ви полюбляєте колодобудівні ігри, тоді вам буде цікава гра «Після нас», в якій ви опинитесь в постапокаліптичному світі, де другий шанс на життя випаде нашим пращурам — приматам. Вам потрібно буде викладати карти таким чином, щоб отримати якнайбільше дорогоцінного ресурсу та очок.
Вміст гри:
– коробка 30х30х8 см;
– двостороннє ігрове поле;
– 9 двосторонніх карт лідерів;
– 18 карт Фонду;
– 69 карт колоди Імперіуму;
– 16 карт конфліктів;
– 44 карти інтриг;
– 5 карт цілей;
– маркер Фейда;
– 20 маркерів води;
– маркери соляріїв;
– маркери прянощів;
– маркери піщаних хробаків;
– жетон першого гравця;
– 1 жетон Оборонної стіни;
– 4 жетони союзів;
– 4 гаки творця;
– довідник з локацій поля.
Компоненти гравця:
– початкова колода з 10 карт;
– 16 кубиків;
– 3 маркери контролю;
– 2 фішки;
– 3 агенти;
– 3 шпигуни;
– маркер бою;
– правила.