Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Битва Колод — Віроломство» — це самостійне доповнення до тематичної карткової гри, де учасники — лорди-чаклуни, а їхнє завдання — виборити владу на найвищих і найбезпечніших островах архіпелагу Еррет. Щоб виграти, потрібно боротися з химерними істотами і використовувати проти них закляття.
Правила гри «Битва Колод — Віроломство»
Мета «Битви Колод» полягає в тому, щоб створити колоду з 8 карт істот або заклять та розпочати битву з іншими лордами-чаклунами, з метою знищення їхніх фортів. Для цього необхідно зменшити очки здоров'я (ОЗ) суперників до нуля. Ваші стартові 8 карт та позиція карти твердині у руці визначають загальний рівень здоров’я. Ви завжди можете побачити розташування карти твердині суперника і зрозуміти, скільки ОЗ у нього залишилося.
Що таке самостійні доповнення:
• Самостійні доповнення:
Самостійні доповнення — додаткові колоди, інакше уявлення гри та новий досвід. Кожне з таких доповнень можна використовувати самостійно або поєднувати між собою. Наразі їх видано 7: «Посвята», «Віроломство», «Занурення», «Вторгнення», «Адаптація», «Невловимість» і «Опір». А починати радимо з «Битви Колод — №1 Посвята» — це набір карт, що знайомить учасників з грою.
Як урізноманітнити гру: модуль «Чемпіони».
• Модуль «Чемпіони»:
«Чемпіони» — це необов'язковий модуль, який додає в гру нові правила. Карти чемпіонів не входять до набору «Посвята» і самостійних доповнень. Ці карти можна створити лише власноруч за допомогою онлайн-генератора на сайті clashofdecks.com. «Чемпіон» — істота з особливими характеристиками, тому усі правила, які застосовують до істот, відповідно застосовуються і до чемпіонів. Якщо правило модулю суперечить основним правилам, то правило модулю переважає над основними правилами. Модуль можна використовувати для форматів «змагання» та «битва», а також для дуельного режиму та налаштовуваного соло-режиму.
Захоплення Еррету: підготовка до гри.
Перед початком гри учасники визначають ігровий режим і формат збирання колоди:
1. Ігровий режим:
- 1 гравець — режим «соло»;
- 2 гравці — режим «дуель».
2. Формат:
- тренування, початковий рівень: колоди заздалегідь складені, рекомендовано для перших ігор з базовою колодою «Посвята»
- змагання, середній рівень: колоди збирають методом драфту, знадобиться базова колода «Посвята» та принаймні одне самостійне доповнення до гри;
- битва (лише для дуелей), експертний рівень: колоди збирають із загального запасу карт, бажано мати копію «Посвяти» та усі самостійні доповнення.
Коли з першими двома пунктами вирішено, переходимо до наступних п’яти:
1. До ігрової зони покладіть 2 карти мостів.
2. Гравці отримують по 1 карті твердині.
3. Кожен перемішує карти у своїй колоді та бере їх у руку.
4. Карту твердині розташуйте у руці крайньою зліва стороною «Бастіон» догори.
5. Щоб визначити першого гравця, киньте монетку
Спеціальні здібності позначені символами і зображають здатності деяких істот або карт заклять. Здібності, що перебувають в грі, діють постійно та автоматично. Тобто, якщо у вас є можливість використати спеціальну здібність, то ви зобов’язані це зробити. Істота не може мати більше однієї здібності певного типу.
Кінець гри та хто захоплює Еррет:
Щоб перемогти суперника, потрібно понизити очки його здоров’я до нуля. Лорд-чаклун, що переміг, стає справжнім володарем островів дивовижного архіпелагу Еррет.
Вміст гри:
- 38 карт;
- 1 книга правил.