Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Азул: Вітражі Сінтри» — абстрактна настільна гра для всієї родини
У ній вам потрібно прикрасити галереї кольоровими вітражами, аби довершити палац португальського правителя. Усе, як і завжди в серії, дуже яскраво та з неймовірними на вигляд і дотик неповторними компонентами.
Початок роботи скляра та кропітка робота митця
Перед початком гри в центрі поля розміщуються вітрини фабрик, які щораунду пропонують по 4 яскраві скельця для ваших вітражів. Біля них розташовується «скляна» вежа для «розбитих» під час оздоблення скелець. Кожен учасник отримує 8 вітражів та розміщує їх над галерею (своїм планшетом певного кольору) і ставить фішку скляра над першим стовпцем.
Гра триває 6 раундів. У свій хід гравець може виконати одну з двох дій:
- взяти скельця з вітрини фабрики;
- перемістити фігурку скляра у крайній лівий стовпець.
Якщо гравець вибирає взяти скельця, він має розмістити їх на одному стовпці. Якщо внаслідок цього будуть заповнені всі 5 комірок, то можна взяти одне з цих скелець і викласти його на відповідне вікно свого палацу. Решту скелець потрібно скинути у вежу. Наприкінці обов’язково переверніть свій вітраж чи взагалі вилучіть його з гри, якщо вже заповнили вікно під ним!
Коли ви створюєте патерни на вітражі, то маєте керуватися такими правилами:
- викладати скельця лише на відповідні комірки;
- поставити скляра над стовпцем, на якому викладаєте скельця (він рухається лише вправо).
Якщо все ж хочете оздоблювати стовпці ліворуч від вашого скляра, тоді замість пропозиції фабрики потрібно скористатися другою дією: перемістити скляра на крайній лівий вітраж. Але варто пам’ятати, що він не може перескочити через порожнє місце, тож, якщо у вас немає вітража на якомусь місці, він зупиниться перед цим місцем на крайньому лівому стовпці.
Оцінка роботи скляра
За кожне викладання скелець учасник отримує очки за викладене скельце та за всі скельця праворуч від нього. Наприкінці гри до очок, отриманих гравцями протягом гри, додаються такі:
- за кожні 3 скельця на вітражах;
бонусні очки за скельця навколо орнаментів чи завершених вікон (залежно від сторони планшета);
- за «розбите» скло очки віднімаються.
Перемагає гравець, який набрав найбільше очок. Для цього слід продумувати свою стратегію щораунду, щоб оздобити якнайбільше вікон палацу.
А що ж робити далі?
Гра триває зазвичай трішки більш як 30 хвилин і є улюбленою в родинах з дітьми від 8 років. Також її дуже полюбляють дорослі за красу та зрозумілі правила гри.
Якщо ж ви не грали в оригінальну гру «Азул», то радимо також спробувати і її. Обидві гри є незалежні одна від одної, і кожна пропонує унікальний ігровий досвід і незабутні емоції!
Вміст гри:
- коробка 26х26х7 см;
- 9 вітрин фабрик;
- 4 планшети гравців;
- 32 стрічки вітражів;
- 4 фішки склярів;
- 8 маркерів підрахунку очок;
- 100 скелець;
- 1 планшет для підрахунку очок;
- 1 маркер першого ходу;
- 1 мішечок;
- 1 «скляна» вежа;
- 1 правила гри.