Кількість
|
Вартість
|
||
|
У королівстві гномів Нідавеллірі тисячоліттями все спокійно. Це завдяки героям минулого, які давним-давно ув’язнили злісного дракона Фафніра Безжального. Та монстр прокинувся. Він готовий помститися своїм кривдникам за будь-яку ціну. І королю не лишається нічого іншого, як скликати ельвеландів — уповноважених зі створення найкращих армій, аби подолати дракона. Відправляйтеся в кожну таверну (де ж іще шукати бойових гномів?) настільної гри «Нідавеллір». Доведеться конкурувати з іншими ельвеландами за кожного цінного гнома. Король не пошкодує жодних коштів для найхоробрішої армії. Але й радісно зустрічати тих, хто не впорався із завданням, він теж не буде.
Зранку пили в таверні, ввечері били дракона
«Нідавеллір» — картярська настільна гра, у якій гравці збиратимуть армію гномів різних класів. Основні механіки тут — це збір сетів й аукціон. Кожен гравець на початку гри матиме однаковий набір монеток, які даватимуть змогу наймати гномів у тавернах. Хто більшу ціну виставив, той і забере собі в армію якогось воїна чи рудокопа. Протягом гри цей набір монет можна покращувати, аби мати ще кращі можливості в майбутньому.
Настільна гра «Нідавеллір» проходить у 2 епохи, у кожній по 3 або 4 раунди (залежить від кількості гравців). Кожен раунд своєю чергою має подібну структуру.
- У кожній таверні з’являються гноми відповідно до кількості гравців.
- Після цього розпочинається етап ставок. Спершу гравці кладуть долілиць по 1 зі своїх монет на вивіски кожної таверни на своїх планшетах. Коли всі зроблять рішення, час перевертати ці монети — номінал визначає черговість вибору гномів у закладі. Як наступила ваша черга, візьміть свого гнома (розмістіть його у відповідному стовпці біля свого планшета), найміть героя (якщо виконана умова) та здійсніть покращення монети, якщо скористалися монетою «0». Опісля хід переходить до наступного гравця, хто має найбільшу ставку в таверні.
- Гравці з однаковими ставками в таверні обмінюються кристалами.
- Перейдіть до наступної таверни або ж до наступного раунду.
Окрім звичайних гномів, у грі присутні ще й герої. Коли ви заповнюєте цілий ряд із шевронів різних типів, то маєте право найняти героя у свої лави. Вони приносять більше очок і мають корисні властивості, які допоможуть вашій армії.
Наприкінці першої епохи гравці порівнюють кількість шевронів кожного класу перед собою. Лідери отримують особливі бонуси, якими можна скористатися протягом другої епохи. Наприкінці ж другої епохи підраховуються очки хоробрості за кожен клас окремо, сума монет у гаманцях гравців і ще кілька дрібниць. Саме так і визначається переможна армія, яка радо піде битися з легендарним Фафніром.
Звісно ж, усі гноми особливі. Саме тому підрахунок очок хоробрості за кожен клас відрізняється.
- Воїни просто додають очки хоробрості на своїх шевронах. Якщо у вашій армії ще й найбільше шевронів цього типу, то додайте до цього показника номінал своєї найціннішої монети.
- Мисливці та ковалі вираховують очки хоробрості за спеціальною таблицею.
- Рудокопи множать свої очки хоробрості на кількість шевронів цього класу.
- Розвідники теж додають очки хоробрості на своїх шевронах, як і воїни, але не мають інших додаткових умов.
Бойовому гному медовуха не завада
Настільну гру «Нідавеллір» обов’язково треба грати під дворф-метал чи музику з таверн — це ще більше занурить гравців у фентезійну атмосферу. Ігролад тут веселий, швидкий, але й із великою дозою математики. Та хто думає про ті цифри до кінця епох? Тільки набір найкрутіших гномів, тільки найпотужніша та найхоробріша армія!